پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۹:۳۴
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۳/۱۱ 
  • تعداد بازدید : 1240
مجمع عمومی عادی سالانه بیمه پارسیان برگزار شد

با حضور 84 درصد سهامداران:

مجمع عمومی عادی سالانه بیمه پارسیان برگزار شد

 

مجمع عمومی عادی سالانه بیمه پارسیان صبح روز پنجشنبه مورخ 1402/03/11 با حضور نزدیک به 84درصد سهامداران این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه پارسیان؛ مجمع عمومی عادی سالانه جهت بررسی و تصویب صورت های مالی سال مالی منتهی به 1401/12/29 با حضور 84 درصد از سهامداران، هیأت رییسه مجمع، ناظرین، نماینده بیمه مرکزی، حسابرس و نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار و حسابرس قانونی شرکت به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.

بر اساس این گزارش در ابتدای جلسه هادی اویارحسین نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه پارسیان ضمن تبریک بیست سالگی این شرکت و قدردانی از تلاش های کارکنان و همراهی سهامدارن به تشریح عملکرد این شرکت در سال مالی منتهی به 1401/12/29 پرداخت و ضمن ارایه روند رشد شرکت در سال های اخیر به اهداف شرکت در جهت افزایش سرمایه گذاری، سودآوری و تحول دیجیتال و بهبود فرآیندها و روند رو به رشد و توانگری شرکت اشاره نمود و در پایان ابراز امیدواری کرد با حمایت سهامداران و تلاش مضاعف کارکنان، شرکت بیمه پارسیان همچنان در صنعت بیمه کشور به عنوان یکی از توانمندترین شرکت ها، جایگاه خود را ارتقا بخشد.

در ادامه جلسه گزارش حسابرس و بازرس قانونی به استماع سهامداران رسید و به سوالات مطرح شده سهامداران پاسخ داده شد. در پایان مجمع عمومی عادی سالانه ضمن تصویب صورتهای مالی، 150 ریال سود نقدی به سهامداران تقسیم، که با توجه به مبلغ کل سود شرکت مابقی آن جهت افزایش سرمایه شرکت منظور شد. همچنین موسسه تدوین و همکاران به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی و موسسه هوشیار ممیز به عنوان حسابرس و بازرس قانونی علی البدل و روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار انتخاب شدند و مبلغ ۱۵ میلیارد ریال نیز به عنوان بودجه در اختیار هیأت مدیره جهت فعالیت در راستای توسعه مسئولیت های اجتماعی به تصویب سهامداران شرکت رسید.                                                                                                   

مجمع 1 1402.jpg

امتیاز :  ۴.۰۰ |  مجموع :  ۲

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0