پنج‌شنبه, 30 فروردين 1403

بیمه خودرو



    بیمه خودرو

    بیمه خودرو

    امروزه استفاده از خودرو قسمتی از زندگی ماست به طوریکه زمان زیادی را با خودرو خود در حال حرکت از نقطه‌ای به نقطه‌ دیگر هستیم. به تبع این موضوع، آمار تصادفات و حوادث رانندگی نیز روز به روز افزایش می‌یابد و مبالغ زیادی جهت جبران خسارت‌های وارده هزینه می‌شود. در این بین بهترین راه حل برای حذف و تقلیل هزینه‌های ناشی از حوادث رانندگی، بیمه خودرو است؛ خدمتی که آرامش و امنیت شما در آن نهفته است. شرکت بیمه پارسیان در راستای ایجاد امنیت و آرامش برای دارندگان خودرو و جبران زیان‌های ناشی از تصادفات رانندگی انواع بیمه نامه‌های خودرو اعم از بیمه شخص ثالث،‌ بیمه بدنه و بیمه حوادث راننده را ارائه می کند.

    چرا بیمه خودرو، چرا بیمه پارسیان؟

    حوادث و سوانح رانندگی می‌تواند حتی برای بهترین رانندگان نیز اتفاق بیافتد. جبران اغلب این خسارت‌ها خارج از توان مالی دارندگان و یا رانندگان خودرو می‌باشد. شرکت بیمه پارسیان این اطمینان را به شما می‌دهد که در صورت وقوع حوادث رانندگی اگر به شما، سرنشینان خودروی شما، اشخاص ثالث و یا خودرویتان، توسط وسیله نقلیه شما، خسارت و آسیب وارد شود، با ارائه انواع پوشش‌های بیمه‌ای خودرو در کنار شما بوده و آرامش خیال شما را فراهم سازد.

    شعب پرداخت خسارت بیمه خودرو پارسیان در سراسر کشورآماده خدمت رسانی به شما دارندگان خودرو هستند.

    انواع بیمه خودرو

    هر حادثه رانندگی می‌تواند باعث ‌بروز خسارت (اعم از مالی و جانی) برای ‌اشخاص‌ ثالث‌، راننده‌ و سرنشینان‌ خودرو گردد. خسارات‌ وارده به افراد داخل و خارج از خودرو، اعم از راننده خودرو، در صورتیکه شما مقصر حادثه باشید را می‌توان‌ با خرید "بیمه‌ نامه‌ شخص‌ ثالث و حوادث راننده‌" جبران‌ نمود و خسارات‌ وارده به وسیله نقلیه خودتان را می‌توان از طریق خرید "بیمه نامه بدنه خودرو" جبران‌ کرد. 

    انواع بیمه خودرو 

    بيمه شخص ثالث

    شما می توانيد با داشتن بيمه نامه شخص ثالث، خسارتی را که توسط خودروی شما به اشخاص ثالث وارد می شود، جبران نماييد. البته براساس قانون بيمه  اجباری شخص ثالث، همه دارندگان.......  ادامه مطلب

     

    بيمه بدنه

    شما می توانيد با خريد بيمه نامه بدنه از شرکت بيمه پارسيان، چنانچه مقصر حادثه باشيد، خسارت وارده به خودروی خود را جبران نماييد. همچنين می توانيد در زمانيکه شما مقصر حادثه نبوده ولی.......  ادامه مطلب


    6.1.7.0
    گروه دورانV6.1.7.0