جمعه, 31 فروردين 1403

بیمه خودرو



    بيمه شخص ثالث پارسيان

    بیمه شخص ثالث

    بیمه شخص ثالث

    شما می‌توانید با داشتن بیمه شخص ثالث، خسارتی را که توسط خودروی شما به اشخاص ثالث وارد می شود، جبران نمایید. البته براساس قانون بیمه اجباری شخص ثالث، همه دارندگان وسایل نقلیه موتوری زمینی موظفند مسئولیت خود را در مقابل اشخاص ثالث در قبال خسارت های مالی و جانی نزد یکی از شرکت های بیمه داخلی بیمه نمایند.

    در بیمه نامه شخص ثالث که یکی از انواع بیمه خودرو با الزام قانونی است، منظور از شخص ثالث، هر شخصی به استثنای راننده مسبب حادثه است که به سبب حوادث خودروی مورد بیمه دچار زیان های جانی یا مالی شود. به همین دلیل بیمه پارسیان با ارائه بیمه نامه حوادث راننده به شما که دارنده وسیله نقلیه هستید، این امکان را می دهد تا خسارت های جانی وارده به راننده مقصر حادثه را نیز بیمه نمایید. همچنین شما می توانید با خرید بیمه بدنه از شرکت بیمه پارسیان، چنانچه مقصر حادثه باشید، خسارت وارده به خودروی خود را جبران نمایید.

    تخفیفات براساس سنوات عدم خسارت برای هر سال 5 درصد و حداکثر تا 70 درصد لحاظ می گردد.

    افزایش تعهدات بیمه شخص ثالث پارسیان

    با توجه به اینکه میزان دیه، در هر سال توسط قوه قضائیه تعیین می گردد، در صورتیکه تعهدات بیمه نامه شخص ثالث شما کمتر از حداقل تعیین شده از طرف قوه قضائیه باشد، می توانید تعهدات بیمه نامه شخص ثالث خود را افزایش دهید.

     
    pdf_file  دريافت فرم پيشنهاد بيمه‌نامه خودرو

    ماده ۳۹ (پرداخت خسارت مالی بیمه شخص ثالث)

    search جستجوی نمایندگان

    راهنمای دریافت خسارت بیمه شخص ثالث

    بیمه پارسیان متعهد است در صورت بروز خسارت احتمالی با جبران آن در اسرع وقت، آرامش را برای شما به ارمغان بیاورد.

    ثالث جانی  ---  ثالث مالی

    برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا اطلاع از محل دقیق واحد صدور و دریافت خسارت اتومبیل در تهران و شهرستان‌ها فقط کافیست با شماره 0218259 مرکز ارتباط با مشتریان بیمه پارسیان تماس حاصل فرمایید.

     


     

     

    6.1.7.0
    گروه دورانV6.1.7.0