دوشنبه, 6 اسفند 1403
ارزش‌های بنیادی:
پایبندی، اثربخشی، راستی، سرآمدی، یادگیرنده، انگیزش، نوآوری
 
· پایبندی:
1- امانت‌داری و حفظ اسرار، اطلاعات، اسناد و مدارک کارکنان، مشتریان و دیگر ذی‌نفعان سازمان
2- قانون‌مداری و رعایت ضوابط و مقررات تعیین‌شده در راستای اجرای صحیح و اصولی تعهدات
3- پایبندی به اصل وظیفه‌شناسی، وجدان کاری، وقت‌شناسی و مشتری‌محوری از سوی ارکان سازمان
 
· اثربخشی:
1- رعایت دقت و کیفیت تمام در مسیر ارایه محصولات و خدمات به همه مشتریان و ذی‌نفعان
2- رصد مستمر فعالیت‌ها به منظور کشف راهکارهای نوین جهت بهبود مداوم و ارتقای سطح کارایی امور
3- تلاش در جهت حفظ انسجام سازمانی و روحیه همکارانه پرسنل به عنوان محور اثربخشی فعالیت‌ها
 
· راستی:
1- ارتقای ارزش‌های والای انسانی و سازمانی با رعایت اصل صداقت در قبال مشتریان و دیگر ذی‌نفعان
2- رعایت اصول اخلاق حرفه‌ای و احترام به مبانی رقابت سالم در کسب و کار به منظور رشد سرافرازانه سازمان
3- تلاش در راستای برقراری شفافیت در امور به عنوان راهبرد اصلی سازمان در حفظ اعتماد ذی‌نفعان
 
· سرآمدی
1- تلاش در راستای حفظ پیشتازی در صنعت با پذیرش مسئولیت همه‌جانبه در قبال مشتریان و دیگر ذی‌نفعان
2- بررسی و ایجاد مداوم شریان‌های توسعه متوازن و پایدار در سازمان به منظور پرچمداری در صنعت بیمه
3- همگامی دقیق و جامع با نظام مالی کشور به ویژه نهاد ناظر بیمه جهت حفظ برتری در اجرای اصولی سیاست‌ها
 
· یادگیرنده:
1-  تعلق و تعهد سازمانی کارکنان به آموزش‌پذیری و یادگیری مستمر جهت ارتقای پیوسته امور کاری
2-  رصد مداوم دستاوردهای علمی و پژوهشی و به‌کارگیری آن‌ها در فضای کاری به منظور بهبود فرآیندها
3-  تلاش در راستای ایجاد، کسب و انتقال دانش در سازمان از طریق پی‌ریزی ساختارها و استراتژی‌های بهبود مستمر
 
· انگیزش:
1- بارورسازی پیاپی اندیشه‌های تعهد و خدمت کارکنان با ایجاد فضایی انگیزه‌بخش و مترقی
2- تقویت هم‌گرایی و روحیه کار تیمی با ایجاد محیطی شورانگیز و بانشاط در سازمان
3- التزام به حفظ و توسعه نیروهای تحول‌خواه، موثر و کارآمد جهت پیشبرد فعالیت‌های سازمان
 
· نوآوری:
1- ارایه انواع خدمات و محصولات بیمه‌ای مطابق با آخرین دستاوردهای روز
2- ایجاد مستمر فضای نوآورانه در سازمان به عنوان نقطه قوت بقای آن در بازار رقابتی
3- گشایش حوزه‌های جدید در سازمان از طریق تحقیق و توسعه فن‌آورانه منطبق بر نیازهای صنعت و مشتریان

6.1.7.0
گروه دورانV6.1.7.0