دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403
  • ساعت : ۱۴:۰۳
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۷/۱۶ 
رونمایی از سامانه معاملات بر خط اختصاصی "پاتریس" كارگزاری پارسیان
 رونمایی از سامانه معاملات بر خط اختصاصی "پاتریس" کارگزاری پارسیان
به گزارش روابط عمومی شرکت کارگزاری پارسیان، از سامانه معاملات برخط اختصاصی کارگزاری پارسیان با نام "پاتریس" رونمایی شد.پاتریس، سامانه معاملات برخط مشتریان بازار سرمایه است که با تجمیع کلیه خدمات آنلاین بازار سرمایه، امکان دسترسی به تمامی بورس ها را برای مشتریان فراهم می‌کند.
در طراحی این محصول، جهت سرعت بخشیدن به عملیات و سهولت دسترسی، سعی بر آن بوده است تا کلیه اطلاعات و داده های مورد نیاز مشتری تا حد امکان در یک صفحه در دسترس باشد. 
این سامانه امکانات منحصر به فردی از جمله قابلیت ارسال سفارش بصورت اتوماتیک، دیده بان تکنیکال، نمایش پرتفوی به تفکیک صنعت و ... را در اختیار مشتریان قرار داده است.
فعالان محترم بازار سرمایه می‌توانند با مراجعه به آدرس https://patris.parsianbroker.com در صورتیکه از مشتریان پیشین شرکت کارگزاری پارسیان هستند، برای فعالسازی دسترسی از گزینه "درخواست تغییر سامانه" اقدام کنند تا بدون لزوم ارائه و بارگذاری اطلاعات هویتی، امکان انجام معامله در پاتریس را در اختیار داشته باشند و اگر تا کنون در کارگزاری پارسیان ثبت‌نام نکرده‌اند، گزینه "ایجاد حساب کاربری" را انتخاب نموده و اقدامات بعدی را مطابق راهنمایی معمول فرمایند.
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0