دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403
  • ساعت : ۰۸:۴۷
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۱۰/۲۵ 
صندوق طلای لوتوس کاملترین ابزار بازار سرمایه
معامله آپشن «طلا» از فردا در بورس كالا

صندوق طلای لوتوس کاملترین ابزار بازار سرمایه

معامله آپشن «طلا» از فردا در بورس کالا

راه‌اندازی ابزارهای مشتقه از جمله قراردادهای آتی و اختیار معامله در صندوق‌های سرمایه‌گذاری بزرگ در بازارهای مالی دنیا اقدامی در راستای پوشش ریسک محسوب شده و اختیار و امکان معاملات حرفه‌ای‌تر را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند.

صندوق پشتوانه طلای لوتوس نیز به عنوان بزرگترین صندوق طلای کشور، پس از راه‌اندازی قراردادهای آتی و اختیارِ آتی، اکنون ابزار اختیار معامله را برای سرمایه‌گذاران خود فراهم کرده است و به این ترتیب در حال حاضر صندوق طلای لوتوس کاملترین ابزار سرمایه‌گذاری در طلا و به طور کلی کاملترین ابزار سرمایه‌گذاری بازار سرمایه کشور است.

به گزارش روابط عمومی تامین سرمایه لوتوس پارسیان، از روز دوشنبه 25 دی ماه 1402، قرارداد اختیار معامله واحدهای صندوق طلا با امکان استفاده از استراتژی کاوردکال در بورس کالای ایران قابل معامله می‌شود.

قرارداد آپشن «طلا» با سررسید اردیبهشت 1403 در نماد TLMMYYCK  برای اختیار خرید و نماد TLMMYYPK  برای اختیار فروش معامله می‌شود و به این شرح که در این نمادها K نمایان‌کننده قیمت اعمال، MM علامت اختصاری ماه قرارداد و ‌YY سال قرارداد است. همچنین C نشان‌دهنده اختیار خرید و P نشان دهنده اختیار فروش است. جزئیات نمادهای این قرارداد و نیز سایر شرایط سرمایه‌گذاری در اطلاعیه بورس کالای ایران درج شده است که می‌توانید اینجا بخوانید.

برای معامله آپشن «طلا» چنانچه سرمایه‌گذار قبلا در سایر معاملات مشتقه در بورس کالای ایران فعالیت کرده و کد معاملاتی او فعال باشد، با همان کد معاملاتی امکان فعالیت در قراردادهای صندوق طلا را نیز خواهد داشت در غیر اینصورت باید کد معاملاتی دریافت شود.

صندوق پشتوانه طلای لوتوس اولین، بزرگترین و نقدشونده‌ترین صندوق طلای بازار سرمایه کشور است و در حال حاضر بالغ بر 83 هزار میلیارد ریال دارایی تحت مدیریت دارد که در قالب بیش از 388 میلیون واحد سرمایه‌گذاری نزد سرمایه‌گذاران است. صندوق طلا از شروع فعالیت (1396) تا کنون توانسته کاملترین ابزارهای سرمایه‌گذاری را برای سرمایه‌گذاران خود فراهم کند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0