1- «شناسایی و اولویتبندی عوامل بازاریابی ویروسی و بررسی تأثیر آن بر بازنشر پیام»، محسن خیری نعمتی، کارشناسی ارشد MBA گرایش بازاریابی، دانشگاه صنعتی مالک اشتر، حمایت اطلاعاتی: تکمیل پرسشنامه، 1401.
2- «تاثیر ارایه خدمات ترکیبی (از طریق کانال آنلاین و آفلاین) بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی: شرکت بیمه پارسیان)»، آرزو حسنی، کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بیمه، حمایت اطلاعاتی: دادههای ورودی و حضور در شعب، 1396.
3- «بررسی رابطه نوآوری در خدمات بیمهای با وفاداری مشتریان در شرکت بیمه پارسیان»، اسرا یوسفینسب نوبری، کارشناسی ارشد MBA گرایش بازاریابی و فروش، دانشگاه تهران پردیس البرز، حمایت اطلاعاتی: دادههای ورودی و تکمیل پرسشنامه، 1393.
4- «بررسی عملکرد روابط عمومی شرکت بیمه پارسیان»، اکبر بیگمحمدی، دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 20 تهران، حمایت اطلاعاتی: دادههای ورودی، 1392.
5- «عوامل موثر بر رفتار کاری نوآورانه (مطالعه موردی: شرکتهای خصوصی بیمه شهر تهران)»، الناز حاجیخانی، کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بیمه، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، حمایت اطلاعاتی: تکمیل پرسشنامه، 1391.
6- «بررسی تاثیر رهبری اخلاقی بر مسئولیت اجتماعی شرکت بیمه پارسیان با نقش میانجی فرهنگ اخلاقی سازمان»، الناز مجیدزاده، کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت تحول، آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، حمایت اطلاعاتی: دادههای ورودی و تکمیل پرسشنامه، 1395.
7- «امکانسنجی اجرای طرح بیمه عمر و سرمایهگذاری خانواده در شرکتهای بیمه (مطالعه موردی: شرکت بیمه پارسیان)»، احسان امیرشهریار، کارشناسیارشد مدیریت بازرگانی گرایش مالی، دانشگاه سیستان و بلوچستان، حمایت اطلاعاتی: تکمیل پرسشنامه، 1392.